Atgalinis krovinys: kaip rasti greičiau ir patogiau

Atgalinis krovinys: kaip rasti greičiau ir patogiau

Atgalinis krovinys: kaip rasti greičiau ir patogiau

Dauguma Europos keliais kasdien riedančių sunkvežimių, atlikę darbą, – nugabenę krovinį į sutartą vietą, namo grįžta tuščiomis. Tokie „tušti“ kilometrai labai stipriai koreguoja įmonės pelną ir rentabilumą. Kuo daugiau kilometrų nuvažiuojama be atgalinio krovinio, tuo mažiau uždirbama iš vieno reiso.

Nors kiekvienas transporto valdytojas stengiasi sumažinti savo sąnaudas, vis dėlto ne visada pavyksta logistikos grandinę sustyguoti taip, kad joje neliktų vietos nenašiam darbui. Viena iš galimybių pakeisti situaciją – interaktyvi krovinių paieška tarptautiniu mastu veikiančiose transporto biržose.

Įdomu tai, kad net ir tos įmonės, kurios dirba su nuolatiniais užsakovais ir nuolat veža krovinius tais pačiais maršrutais, dažnai turi problemų dėl maksimalaus transporto parko panaudojimo. Tokioms įmonėms, kurios turi stabilų krovinių srautą viena kryptimi, transporto biržos itin pasitarnauja, mat čia krovinys atsiranda pačiu reikalingiausiu momentu.

Net jei vairuotojas jau yra išvykęs į reisą ir dar nežino, ar turės atgalinį krovinį, įmonės vadybininkai operatyviai viską suorganizuoja per kelias valandas ar dar trumpesnį laiką. Tai dar labiau tikėtina gabenant krovinius Europoje, kur nėra ypatingų formalumų – TIR knygelių, ilgų muitinės procedūrų.

Tarptautinė transporto ir krovinių birža kasdien savo vartotojams siūlo apie 300 tūkst. pasiūlymų. Tarp jų – nemaža dalis atgalinių krovinių, kurie dažnai vilkikų savininkus išgelbėja ne tik nuo finansinių nuostolių, bet ir padeda optimaliau išnaudoti sunkvežimio galimybes.

Nors tarptautinėje arenoje dirbantys asmenys nuolat susiduria su problema, kad laisvo transporto yra gerokai daugiau nei krovinių, vis dėlto transporto biržos šiuo atveju suveikia kaip „stabilizatorius“. Įvaldžius naudojimosi jomis metodiką, krovinio transportavimas tampa itin paprastas ir malonus procesas. Ekspedicinės bendrovės, tarpininkaujančios tarp krovinių siuntėjų ir vežėjų, dar labiau pagreitina procesus – įprastai jos pasirūpina, kad vilkikai į bazę negrįžtų tuščiomis.

Jei atgalinio krovinio rasti nepavyksta, transporto biržų naudotojai nenusimena, mat jų galimybės rasti reikiamą krovinį, lyginant su tais, kurie elektronine erdve ir jos įrankiais nesinaudoja, padidėja kelis ar net keliolika kartų.

Panašūs straipsniai:

 

 

Tags: , , ,