Didėja konfrontacija tarp Lietuvos ir Rusijos: kaip tai veikia logistikos rinką?

Didėja konfrontacija tarp Lietuvos ir Rusijos: kaip tai veikia logistikos rinką?

Didėja konfrontacija tarp Lietuvos ir Rusijos: kaip tai veikia logistikos rinką?

Jau kurį laiką Rusijos logistikos rinkoje kalbama apie tai, kad šią šalį erzina Lietuvos ir Lenkijos vežėjai. Kuo rusams neįtinka lietuviai? Priežasčių esama nemažai, tačiau kaip esmines galima būtų išskirti šias:

  • Lietuvos vežėjai, veikdami aktyviai ir turėdami gerus ryšius bei tinkamą transporto parką, dažnai perima Rusijos vežėjų užsakymus, taip „atimdami“ iš jų darbą;
  • Lietuva, būdama tranzito paslaugų valstybe, monopolizuoja rinką – Rusijos vežėjai tai jaučia ir patiria per užsakymų sumažėjimą, taip pat dėl geresnės paslaugų kokybės;
  • Lietuva neseniai įvedė mokesčius už kelius Rusijos vežėjams;
  • Rusijos transporto sektorius kasmet patiria vis didesnių išlaidų dėl rinkliavų – didėja ne tik euro krovinių pervežimo tarifai, bet ir geležinkelių.

Rusija taip pat kalba apie tai, kad jie nori pakeisti gabenimo trasas taip, kad vežant krovinius galima būtų aplenkti Lietuvą bei jos kaimynines šalis. Kol vyksta diskusijos, transportininkai negali jaustis ramūs, nes dažniausiai nuo žodžių Rusija visada pereina prie darbų, kurie pasireiškia apribojimais, sankcijomis, baudomis ar kitais nepalankiais sugriežtinamais.

Rekomenduojame
Olandijoje didėja sunkvežimių srautai
Lenkai imasi griežtesnės sienų kontrolės
Ar transporto sektorius pasirengęs ketvirtajai pramonės revoliucijai?

Tags: , , , ,

Jūsų komentaras