ES reglamentas dėl transporto įmonių reputacijos – reikalavimai griežtėja

ES reglamentas dėl transporto įmonių reputacijos – reikalavimai griežtėja

ES reglamentas dėl transporto įmonių reputacijos – reikalavimai griežtėja

Europos Sąjunga ėmėsi iniciatyvos ir gegužę išleido naują reglamentą dėl transporto įmonių reputacijos. Nors iki šiol ES skyrė didelį dėmesį šiam klausimui, vis dėlto nuo šiol į tai bus žiūrima dar griežčiau – susigadinti reputaciją nepataisomai nebus sunku, jei bendrovės nesilaikys nustatytų kriterijų.

Naujieji reikalavimai apims daugybę logistikos ir transporto įmonių atsakomybės sričių – nuo darbo laiko griežtesnės kontrolės, transporto priemonės techninės būklės ir vairuotojo daromų pažeidimų, susijusių su greičio viršijimu ir kitomis baudomis.

Pažeidimus siūloma suskirstyti į tris grupes – „sunkus“, „labai sunkus“ ir „sunkiausias“. Rimtais ir sunkiais pažeidimais pagal šią klasifikaciją laikomas būtinų licencijų neturėjimas, galiojančių leidimų nepateikimas, kai prašoma juos pateikti, taip pat leidimų vežti pavojingus krovinius neturėjimas.

Taisyklių nesilaikymas, susijęs su transporto priemonės svoriu, išmatavimais, technine apžiūra (jei ji negaliojanti) ar tachografo duomenų klastojimas taip pat laikomi rimtais pažeidimais, kurie gali turėti įtakos bendrovės tolimesniam darbui rinkoje. Jeigu per metus vairuotojas padarys tris sunkius pažeidimus, bus traktuojama, kad jis padarė sunkiausią pažeidimą. Tokiu atveju gali būti netgi konfiskuojama transporto priemonė.

Rekomenduojame
Patarimai, į ką reikia atkreipti dėmesį pildant CMR važtaraštį
Išspręstas vežėjų ginčas tarp Rusijos ir Lenkijos
TOP 10 – didžiausios Lietuvos transporto įmonės

Tags: ,

Jūsų komentaras