Ką daryti, kai nesumoka už atliktą krovinio gabenimą?

Ką daryti, kai nesumoka už atliktą krovinio gabenimą?

Ką daryti, kai nesumoka už atliktą krovinio gabenimą?

Niekam ne paslaptis, kad logistikos sektoriuje, ypač krovinių pervežimo sferoje, atsitinka nemažai nesąžiningų atvejų, kai krovinio gabenimas atliekamas, o pinigų už jį negaunama. Vieną iš sprendimų, kaip išvengti tokių įmonei skaudžių įvykių, siūlo tarptautinė krovinių ir transporto birža TimoCom.

Neteisminiu keliu susigrąžinti pinigus kartais būna pats greičiausias ir optimaliausias sprendimas. Biržos klientų patirtis rodo, kad net 88 proc. atvejų iš 100 yra sėkmingi. Tokią paslaugą TimoCom teikia jau nuo 2003 m. Darbą palengvina dar ir tai, kad konsultantai, atliekantis šį darbą, kalba klientų gimtąja kalba.

TimoCom CashCare paslaugos koordinatorius, teisininkas Alexander Oebel, įsitikinęs, kad ši paslauga puikiai veikia ir kaip prevencinė priemonė. „Daugybė „netikėlių avių“ iš anksto išsigąsta ir net nebando naudotis mūsų biržos teikiamomis paslaugomis“, – sako L. A. Oebel.

Teisininkai, dirbantys su transporto sektoriaus klientais, nukentėjusiais nuo nesąžiningų užsakovų, pabrėžia, kad svarbiausia reaguoti operatyviai: pajutus pirmuosius signalus, kad už darbą gali būti nesumokėta, nedelsiant kreiptis į teisės specialistus. Visgi pagrindinis patarimas – viską preciziškai įforminti, kad kilus ginčui, sutartyse neatsirastų neaptartų atvejų.

Visgi krovinių gabenimo versle dažniausiai susiklosto šie neteisybė reikalavimo scenarijai: krovinio gavėjas reikalauja sumokėti fiksuoto dydžio baudą už kiekvieną pavėluotą dieną arba reikalauja sumokėti tam tikrą procentą nuo krovinio vertės, arba kai krovinys prarandamas, krovinio gavėjas reikalauja ne tik nuostolių atlyginimo dėl krovinio praradimo, bet dar ir baudos už vėlavimą pristatyti krovinį.

Panašūs straipsniai:

 

 

Tags: , ,