Keičiasi vežėjų reikalavimai gabenant krovinius į Rusiją

Keičiasi vežėjų reikalavimai gabenant krovinius į Rusiją

Keičiasi vežėjų reikalavimai gabenant krovinius į Rusiją

Lietuvos vežėjų, terminalų ir muitinės sandėlių asociacijos narių susitikimas, kurio pagrindinis tikslas – išspręsti vežėjų problemas dėl krovinių gabenimo tvarkos į Rusijos Federaciją (RF). Susitikimą organizavo Lietuvos nacionalinė vežėjų automobiliais asociacija „Linava“ – prezidentas E. Mikėnas su advokatų kontoros „Evrazoto“ advokatu Aleksandru Žigulinu ir Susisiekimo ministerijos atstovais.

„Linava“ asociacijos vadovai – prezidentas E. Mikėnas ir generalinis sekretorius V. Milėnas – aktyviai dalyvavo derybose su Muitinės departamento vadovais, siekdami įteisinti krovinių į RF gabenimą iš Lietuvos eksporto-importo terminalų ir muitinės sandėlių pagal RF įstatymo nuostatas.

Susirinkusiems advokatas A. Žigulinas pristatė naująją krovinių gabenimo tvarką, pasakojo, kaip turi būti forminami dokumentai, pildomi CMR važtaraščiai ir kaip Lietuvos vežėjai privalo elgtis gabendami krovinius iš Europos į Rusiją. Pasak advokato, jeigu kroviniai iš muitinės sandėlių ir terminalų gabenami į RF ir yra įformintas CMR važtaraštis su Lietuvos muitinės antspaudais, tai svarbus įrodymas, kad krovinys gabenamas iš Lietuvos su dvišaliu leidimu, todėl papildomų dokumentų pateikti RF institucijoms nereikia.

Susitikime vežėjai smalsavo klausdami, ar Rusijos pusei yra perduotas Lietuvos terminalų ir muitinės sandėlių sąrašas, kuriuose kroviniai sandėliuojami ir konsoliduojami bei toliau gabenami į RF su dvišaliais leidimais. Susisiekimo ministerijos atstovai patikino, kad toks sąrašas Rusijai yra perduotas.

Posėdyje buvo aptarta, kad dauguma vežėjų formina perteklinius dokumentus, todėl šiai problemai spręsti visi Lietuvos terminalai ir muitinės sandėliai dokumentus turėtų forminti vienodai, o krovinio gabenimo pradžia Lietuvoje privalo būti pažymėta muitinės antspaudu.

Rekomenduojame
Padėtis tarp Lenkijos ir Rusijos: ar laimės vežėjai?
Nauja kelių mokesčių sistema Belgijoje
Žieminių padangų taisyklės Europoje

Tags: , ,

Jūsų komentaras