Kiek vežėjai mokės už kabotažą?

Kiek vežėjai mokės už kabotažą?

Kiek vežėjai mokės už kabotažą?

Pastaruoju metu Europoje netyla kalbos apie tai, kad griežtėja baudos už nelegalius kabotažinius pervežamus, kurie traktuojami kaip socialinis dempingas. Prancūzijoje ir Vokietijoje skelbiama, kad patikrinimai nuo šiol bus dažnesni, todėl vežėjai turėtų būti itin budrūs.

Vienas neatsakingas žingsnis ir teks susidurti su gerokai kišenes ištuštinančia bauda. Pagal šiuo metu galiojančias taisykles visi Europos vežėjai turi laikytis pagrindinės taisylės šalies viduje – vienas kelionės lapas yra lygus vienam gabenimui.

Vakarų Europoje per septynių dienų laikotarpį yra leidžiama atlikti tris kabotažinius pervežimus. Kaip tai skaičiuojama? Skaičiuojama nuo iškrovimo datos (į šalį įvežto krovinio) iki paskutinio krovinio iškrovimo (vežamo kabotažiniu būdu). Labai svarbu prisiminti, kad yra skaičiuojamos būtent iškrovimo vietos. Nors daugumai vežėjų ir netgi teisininkų tai nelabai patinka, vis dėlto tokia tvarka yra nusistovėjusi jau kurį laiką.

Daugiausiai pažeidimų dėl kabotažinių pervežimų padaro Rytų Europos vežėjai .

Rekomenduojame
Kabotažiniai vežimai, daugiau efektyvumo ES šalyse?
Lenkai imasi griežtesnės sienų kontrolės
Vilkikų gamintojams ir vairuotojams rūpi ekologija
ES reglamentas dėl transporto įmonių reputacijos – reikalavimai griežtėja

Tags: , ,

Jūsų komentaras