Bus darbo konteinerių gabentojams

Bus darbo konteinerių gabentojams

Bus darbo konteinerių gabentojams

Klaipėdos uostas šiuo metu yra įgavęs nemenką plėtros pagreitį, todėl konteinerių gabentojai vilkikais džiūgauja – kuo didesnė uosto krova, tuo daugiau darbo laukia. Esminė naujiena ta, kad Klaipėdos uostas pagal savo krovą vis dar yra lyderis Baltijos šalyse – savo pozicijų neapleidžia jau kurį laiką.

Pernai čia perkrauta per 443tūkst. TEU. Nors krova auga ir Rygos uoste, vis dėlto kol kas aišku, kad tai neturi didelės įtakos Klaipėdos uosto darbui ir jo vežėjams.

Žinoma, norint išlaikyti esamas Klaipėdos uosto pozicijas, būtina plėtra – apie giliavandenio uosto darbus kalbama jau labai seniai, nors iš esmės niekas nepajudėjo. Visai kitokia situacija Lenkijoje. Čia giliavandenis uostas pastatytas iš esmės per porą metų. Manoma, kad Klaipėdos uostas galės priimti giliavandenius laivus maždaug 2023-aisiais.

Kol kas vilkikų, gabenančių jūrinius konteinerius, vairuotojai džiaugiasi, kad krovinių užtenka – šiuo metu jo yra netgi gerokai daugiau nei pernai.

Rekomenduojame
Konteineriniai pervežimai
Konteinerinių krovinių dalis – vis didesnė
Vežėjai prakalbo apie frachtų kilimą
 

 

Tags: , ,

Jūsų komentaras