Lietuvos vežėjų darbas Ukrainos rinkoje: kas sunkiausia?

Lietuvos vežėjų darbas Ukrainos rinkoje: kas sunkiausia?

Lietuvos vežėjų darbas Ukrainos rinkoje: kas sunkiausia?

Ukraina Lietuvos vežėjams visada buvo ir vis dar tebėra viena iš patraukliausių rinkų. Nors ši rinka, daugelio supratimu, turėtų būti panaši į Rusijos, visgi taip nėra. Čia galioja kitokia įstatyminė bazė, kitokios darbo rinkos taisyklės. Dirbti čia yra ne ką lengviau nei Rusijoje: sunkumų kyla dėl daugybės valstybinių ribojimų ir pokyčių. Beje, jie vežėjų laukia nuo 2014 m. sausio 1 d.

Apžvelgsime tai, kokie pokyčiai numatomi mūsų šalies transporto specialistams artimiausiu metu. Jau greitai ekologiniai reikalav

imai taps nemenku galvos skausmu šiose rinkose dirbančioms įmonėms. Nuo šių metų sausio 1 d. Ukrainoje sunkvežimiams bus nustatytas privalomas ekologinis standartas  „Euro-4“. Reikalavimai dar stipriau bus griežtinami po dvejų metų: nuo 2016 m. – „Euro-5“, nuo 2018 m. – „Euro-6“.

Daug pokyčių numatoma ir pervežimų procese. Šie pokyčiai, žinoma, labiau palies tuos, kurių įmonės registruotos Ukrainoje. Lietuvos logistikos specialistai yra registravę šioje šalyje ne vieną įmonę. Reputacijai greitu laiku bus skiriamas labai didelis dėmesys: personalas turės baigti kvalifikacijos kėlimo mokymus, gauti pažymėjimą, turėti pakankamai apyvartinių lėšų veiklai vykdyti.

Be viso to, griežčiau bus baudžiamos įmonės, kurios viršys leidžiamą automobilio pakrovimo svorį ar gabens krovinius su transporto priemonėmis, kurios turi negamyklinius kuro bakus.

Rusijos „keršto“ sulaukia ir Ukrainos vežėjai. Visai neseniai, šių metų rugsėjį, Ukrainoje registruotų bendrovių, tarp jų ir lietuvių, vilkikai buvo nuodugniai tikrinami, greitai gendantys produktai tiesiog puvo muitinėje, buvo uždraustas Moldovos vyno importas į Rusiją.

Nors Ukrainos rinka atrodo patraukli, bet prieš pradedant joje veikti patartina gerai išstudijuoti įstatyminę bazę, susipažinti su darbo rinkos situacija.

Rekomenduojame:
Ką daryti, kai nesumoka už atliktą krovinio gabenimą?
LOGISTIKA: kaip transporto biržos pagerina prekių pristatymo procesus?
Transporto rinka: kaip ji kinta?

 

Tags: , , , , , , , , , ,

Jūsų komentaras