Nauji iššūkiai verčia logistikos sektorių įjungti žemesnę pavarą

Pasibaigus kalėdiniam bumui logistikos sektorius naujus metus pradėjo su naujais iššūkiais. Nors persiskirstė 2015 metų srautai iš Rytų į Vakarus, stipri kova dėl vietos rinkoje išliko. Verslininkams atiteko nauji įsipareigojimai mokesčių inspekcijai, kurie apkraus ne vieną bendrovę papildomu darbu.

„Srautų persiskirstymas, kuris įvyko dėl embargo ir Rusijos ekonomikos yra svarbiausias klausimas, kalbant apie iššūkius. Struktūra, kurią turėjome kelis dešimtmečius, pasikeitė“, – apibendrino UAB „Rhenus Svoris“ generalinis direktorius Arūnas Bertašius.

Didesnį persiorientavimą iš Rytų į kitas Vakarų Europos ir Skandinavijos rinkas taip pat lėmė praėjusiais metais maždaug 40 proc. smukęs Rusijos importas ir apie 30 proc. susitraukęs eksportas.

Transporto pasiūla žymiai išaugo, o paklausa sumažėjo, nes rinkoje nebeliko krovinių tranzitų per Lietuvą, keliaujančių į Rusiją bei NVS šalis. Nors rusų perkamoji galia ir sumenko, Rusijos rinka išlieko didelė ten, kur eksportuojama daug prekių iš technologijų srities. Tačiau ekspertai perspėja būti atsargiems, nes Rusijos nuotaikos neprognozuojamos.

„Šiuo metu rinkos situacija ir prognozės tikrai nedžiugina. Nors didieji klientai vykdo veiklą ir toliau, tačiau dėl jų reikia kovoti su konkurentais, kurie taip pat neketina nusileisti“, – teigė UAB „Axis Transport“ rinkodaros ir verslo plėtros vadovas Darius Šerkšnas.

Šiemet, nuo spalio mėnesio, verslininkams numatyta naujų įsipareigojimų Lietuvoje, kurie bus nukreipti į dirbančius šešėlyje. „Nepaisant to, kad mūsų darbas yra intensyvus, dar turime tenkinti papildomas VMI užgaidas ir savo versle sukurti papildomų darbo vietų tam, kad būtų spausdinamos sąskaitos faktūros“, – kalbėjo D. Šerkšnas. Verslininkai stengiasi derėtis su VMI, tikėdamiesi priimti prie bendro susitarimo.

Rekomenduojame
Žieminių padangų taisyklės Europoje
Nauja kelių mokesčių sistema Belgijoje
11 patarimų, kaip gauti norimą darbą logistikos srityje

Tags: , , ,

Jūsų komentaras