Užuolaidinių puspriekabių pliusai

Užuolaidinių puspriekabių pliusai

Užuolaidinių puspriekabių pliusai

Užuolaidinės arba vadinamosios tentinės puspriekabės yra vienos iš populiariausių, taip pat jos yra laikomos vienomis patogiausių. Taip yra dėl paprastos jų konstrukcijos, taip pat ir dėl to, kad vairuotojas turi galimybę krovinį krauti per šoną ar iš apačios, nes tentas (užuolaida) lengvai nustumiama į šoną.

Tokiu būdu kraunant krovinį viskas puspriekabėje suorganizuojama taip, kaip patogiau. Taip pat taupomas ir laikas. Kai užuolaida patraukiama į vieną ar kitą šoną, sunkvežimis greičiau pakraunamas. Be to, užuolaidinių puspriekabių kuro sąnaudos mažesnės.

Gamintojas „Kässbohrer” nurodo tokius savo gaminamų užuolaidinių puspriekabių pliusus: iš smulkiagrūdžio plieno pagaminta ir sutvirtinta rėmo konstrukcija, grindų plokštė – iš 30 mm storio faneros, leidžianti įvažiuoti su apkrova iki 7,2 tonų ašiai, tikslus ir saugus krovinio tvirtinimas, 25 kabių poros, užtikrinančios lengvesnį tento įtempimą ir mažesnes kuro sąnaudas bei, žinoma, patogumą kraunant, naudojant atitraukiamą stogą.

Panašūs techniniai duomenys ir privalumai nurodomi ir kitų gamintojų – „Schmitz”, „Trouillet”, „Schwarzmueller” ir kt.

Rinkoje pastaruoju metu populiarėja dviaukštės puspriekabės, kurios gali būti lengvai transformuojamos į įprastines užuolaidines puspriekabes. Toks sprendimas itin parankus toms įmonėms, kurios turi nuolat kintantį krovinių skaičių – nesinori apsiriboti maža erdve transporto priemonėje, tuomet galima naudoti ne tik puspriekabės grindis, bet ir „lubas“ (t.y. sumontuotos aliumininės lentos, atlaikančios 400 kg svorį). Kai tokio sprendimo nereikia, tuomet vienas vairuotojas yra pajėgus padaryti taip, kad būtų naudojama tik įprasta užuolaidinė puspriekabė.

Rekomenduojami straipsniai:
Schwarzmüller ULTRA-lengva puspriekabė
Atgalinis krovinys: kaip rasti greičiau ir patogiau
Krovinių ekspedijavimas – sudėtinga ir kompleksinė veikla

Jūsų komentaras