Kur sunkvežimiai keliauja po avarijų?

Kur sunkvežimiai keliauja po avarijų?

Kur sunkvežimiai keliauja po avarijų?

Skaudžių netekčių transporto įmonėse pasitaiko – sugadinami kroviniai, pati technika,žūsta žmonė . Įprastai sunkiasvorių vilkikų vairuotojai ir jų automobiliai yra realiame kasdieniniame pavojuje.

Susidūrę su kur kas mažesne transporto priemone, jie tik lengvai sugadina sunkvežimį, tačiau pasekmės kitam eismo dalyviui dažnai yra mirtinos. Kiek kitokia situacija susiklosto tada, kai susiduria du panašūs eismo dalyviai – nesvarbu, ar su kroviniais ar be jų – vis tiek žala dažnai būna tokia didelė, kad transporto priemonę belieka nurašyti.

Įprasta praktika rinkoje tokia, kad po didesnės avarijos yra vengiama atstatyti sunkvežimį į pirminę techninę būklę dėl didelių išlaidų ekspertizei, taisymui ir t.t. Įprastai už draudimo išmokėtus pinigus, dar bent pusę kiek pridėjus, yra perkama nauja transporto priemonė. Jei nusprendžiama vilkiką remontuoti, tai įprastai tik dviem atvejais – arba sugadinimai yra mažareikšmiai, arba vilkikas yra „Mercedes-Benz“ markės. Įmonės po įvykio turi 180 dienų apsispęsti, ar remontuos vilkiką, ar ne. Šis terminas yra numatytas dėl to, kad sustabdžius dalyvavimo eisme licenciją, įmonės vėl galėtų ją turėti (per tą laiką būtina pašalinti gedimus).

Rekomenduojame
Finėjas pagavo plėtros aitvarą
Alkoholis – vilkikų vairuotojų kasdienybė
Bus darbo konteinerių gabentojams

Tags: , , ,

Jūsų komentaras